ipc-slider-01 ipc-slider-02 ipc-slider-03 ipc-slider-04

Veel gestelde vragen

Wat zijn jullie contactgegevens?
IPC Israel Producten Centrum BV
Patroonstraat 1
3861 RN Nijkerk
Tel: 033-2458814 (Alleen maandag - vrijdag)
Kvk-nummer: 08021078
BTW-nummer: NL005678146B01
Naar welke landen leveren jullie?
We leveren in Nederland en België en op aanvraag ook in andere landen.
 
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Zeker kan dat, wij zijn open op maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur
en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.
 
Heeft u een winkel of showroom waarin we de producten kunnen zien?
Leuke vraag, zeker hebben we dat. De openingstijden van onze winkel zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.
In onze winkel kunt u alle producten die op de website staan (en nog meer), zien.
Daarnaast worden ook regelmatig proeverijen en andere leuke activiteiten in het Israël Centrum georganiseerd. Houd hiervoor onze website en ook die van Christenen voor Israël in de gaten. (www.christenenvoorisrael.nl 
 
Hoe vind ik de Israel consulente bij mij in de buurt en wat zijn haar activiteiten?
Op het gedeelte: ‘Alles over uw Israelconsulente’ rechtsbovenaan de homepage, kunt u via een kaart van Nederland zien welke consulenten in uw buurt actief zijn en welke activiteiten zij organiseren.
 
Hoe blijf ik op de hoogte van uw aanbiedingen en activiteiten in het Israel Centrum?
U kunt zich doormiddel van het opsturen van uw adres en contactgegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. aanmelden voor onze mailingen. Wij hebben iedere maand een mooie maandaanbieding, 2x per jaar een nieuwe catalogus, regelmatig aanbiedingsfolders en u wordt dan automatisch op de hoogte gehouden van onze proeverijen en andere activiteiten.
 
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Voor Nederland en België geldt dat u uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen in huis kunt hebben, uitzonderlijke situaties daargelaten. Informatie over verzending naar andere landen sturen we u op aanvraag graag toe.
 
Wat zijn de verzendkosten?
In Nederland en België zijn de verzendkosten 4,35. Als u voor meer dan 50 euro besteld, betalen wij de verzendkosten. Bestelt u echter wijn, dan zijn we genoodzaakt €6,50 te rekenen en dit is ongeacht de grootte van uw bestelling. Dit heeft onder andere te maken met de speciale beschermende verpakkingen waarin we de wijn moeten versturen vanwege het grote risico op breuk.
 
Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?
Uw bestelling wordt verzonden met een factuur met acceptgirokaart. De factuur kunt u, na ontvangst van de bestelling, betalen via uw internetbankieren onder vermelding van het betalingskenmerk of met de acceptgiro.
We vragen u vriendelijk om niet zonder acceptgiro alvast geld op onze rekening over te maken. Dit vanwege het ontbreken van het benodigde betalingskenmerk, wat het verwerkingsproces vertraagt.
 
Zijn al jullie prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op deze website zijn inclusief BTW. Op de begeleidende factuur van uw bestelling staat het BTW bedrag apart gespecificeerd.
 
Kan ik mijn bestelling retourneren?
U als klant heeft altijd het recht om het product(en) binnen 14 dagen te retourneren, ingaande op de dag van levering. Het product kan echter alleen ongebruikt, onbeschadigd en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en (indien mogelijk) in de originele verpakking geretourneerd worden. Neem alstublieft wel altijd eerst contact met ons op voordat u de zending retour stuurt, dan krijgt u van ons instructies over de te volgen procedure.
 
Ik heb een klacht, een vraag of een opmerking.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een bij ons gekocht product of over onze dienstverlening. Aangezien we constant op zoek zijn naar mogelijkheden om onze producten en onze dienstverlening te verbeteren vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven; bij voorkeur per email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. maar telefonisch of per post kan natuurlijk ook. Zie hiervoor de contactgegevens bovenaan de pagina.
Voor een snelle en volledige afhandeling van uw klacht is een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving handig. Een suggestie onzerzijds is dat u waar nodig en mogelijk foto`s aan uw email toevoegt. Wij zijn op dezelfde wijze te bereiken voor al uw vragen, opmerkingen en positieve reacties.

© Tisneb | Cloudsoftware 2011 - 2017